Håll "tummarna" alla Vänner och Ovänner!

Det är idag måndag det ska ske......
Min lilla mamma ska åka till Pensionat Villa Louise.
Jag är så nervös, hoppas nu att detta ska "funka", låt det bli så att mamma trivs och gärna stannar där veckan ut.
Nu är klockan 10:00 jag har packat en av "mina" resväskor, tror inte att mamma själv gjort detta fastän hon hävdar att hon har allt under kontroll............jag vet att hon ej har packat någonting (finns inget rent och helt) tog det säkra före det osäkra har köpt kläder (inkl. underkläder) till kommande vecka. Nessesären är oxå fylld med oparfymerade attiraljer likt lactacyd mm. Ja då bär det av till "lilla mamma"...

kram till er alla....

Nellina

Kommentarer
Postat av: italien

Då hoppas jag allt går fint för henne. Hoppas det känns bra för dig och att det blir som ni tänkt er.



Jag håller tummarna med:)



Ha det bra KRAM

2009-08-03 @ 12:02:38
Postat av: Maria

Lycka till!

2009-08-03 @ 14:46:25
URL: http://mischomascho.blogg.se/
Postat av: Gösta Strömdahl

Vi tänker vist ganska lika du och jag, har du läst min blogg idag?



Kram



Gösta

2009-08-03 @ 15:50:01
URL: http://gostastromdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0