Confession!

Anders Gärderud


John Travolta

Donny Osmond


ABBA

Åren var 1976-1979

Dessa planscher prydde mitt "flick-rum"!!!!!
En salig blanding, eller hur?
Än idag kan jag säga att vilka fantastiska idoler jag hade då (och nu).
Tidningar man läste som ung tonåring var:

och
Mitt livs novell nr 45 1980
Mitt Livs Novell


Danska tofflor med platå!!!


Detta var ett måste!!!

Palestina sjal!
och
ett smycke som jag tyvärr inte hade någon bild på
vi kallade det för Adam och Eva smycke
De var i plast 2-delade, man tog isär då man ej hade sällskap och satte ihop dom då man hade pojkvän!!
Det bildade då ett hjärta!!

"Nostalgi-timmen"
över för den här gången.
Kram till er alla Vänner och Ovänner!
Nellina

 

Kommentarer
Postat av: Blondinbullar

skrattar Jag minns... Har precis plockat fram min gamla palestinasjal, känns ganska mysigt... Tyckte att John Travolta var hemsk men är min stora idol i dag... Älskar filmer med Travolta och Clintan :) Kram!

2009-07-14 @ 14:43:00
Postat av: B

tack för dina kommentarer..

2009-07-14 @ 15:40:01
Postat av: Isa

Gillar du dagens outfit?

gå in på min blogg och kolla på hur jag ser ut idag och skriv vad du tycker om dagens outfit.

PUSS<3

2009-07-14 @ 15:54:47
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

är du precis som jag och slösar bort pengarna så du inte har ngt över till en snygg tröja t.e.x?

bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och samla poäng så får du pengarna i ett presentkort!

och jag har fått mina presentkort innan, så det funkar verkligen!

ha en bra dag♥

2009-07-14 @ 15:55:52
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: midnightboom.webblogg.se

härlig blogg du har, gillart!

2009-07-14 @ 16:10:22
URL: http://midnightboom.webblogg.se/
Postat av: Saris/Sara - en aspergares blogg

åh va härligt med nostalgi :D John Travolta och Abba de är ju störtsköna! Och palestina sjalen är så grymt snygga :D

2009-07-15 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0