En dag i Solen!

Go Kväll i stugorna!

Ursäkta detta sena inlägg, men du är kanske ff uppe?

Häftig dag som alltid...det började oxå som alltid med sjukgymnastiken...

Därefter min lilla cykeltur på 90 minuter (som vanligt inhandlades underbara jordgubbar från den lokale "bonnen")

Jag hoppas att det är värmens "fel" men jag glömmer en hel del nu när jag är sjukskriven, kopplar hjärnan av alllting förutom "heelingen"?

Det hör till saken att jag glömde ju ett avpappren då vi skulle förnya tjejernas PASS....så det var bara in till Stora Stan och fixa detta idag, kunde ju faktiskt ha valt en svalare dag men gjort är gjort.....


Tog oss en tur ner till BO O1, detta område är likt Grädde på moset!!!

Jag var sugen på kaffe och dottra ville ha en glass......

Detta var det första stället vi sprang (haltade) på, Yippi tänkte jag .....dom har Illy kaffe och hemlagad glass. In i shopen glada åt det nyfunna stället kommer vi snabbt ner på jorden igen, glassförsöljaren är allmänt trevlig......men........stolpskottet till sk. Barista ger jag inte mkt för (han är på bilden).
Han var så oförskämd både mot mig och sin kollega att jag sa att du vill tydligen inte ha några kunder.....och så gick vi...BLÄ för detta rysliga ställe.........har bestämt mig att jag ska kontakta ägaren (har ju inget bättre för mig)....


Det var så underbart att spatsera /flanera omkring......Latte fick det bli från Espresso House(alltid ett säkert kort).

Väl hemma igen hade jag fått ett "paket"...YES!
Innehållande en ny Telefon

Nokia E71
Kan i princip allt...... så kvällen har ägnats åt detta lilla underverk, därav mitt lite sena inlägg.

Dagens Citat från boken: "ta en paus"

Vart du än går,
ta med dig hela
ditt hjärta.
(Konfucius)

Jag tog med hela mitt hjärta idag.......kände att jag blev kompenserad då jag vid två tillfällen idag blev erbjuden parkeringbiljetter som ej hade gått ut......fantastikt vad härliga människor det finns........

Nu är det Natti Natti från mig alla Vänner och Ovänner!

Nellina


Kommentarer
Postat av: Blondinbullar

Vilken härlig dag! Hoppas det löser sig med passen och att det verkligen blir en överaskningsresa. Blir själv lite nyfiken vart ni ska åka :)



Jag kan inte se bilderna du lagt in. Undrar varför?



Kram från Maria

2009-07-02 @ 23:54:02
Postat av: Anonym

Ja nu är det bäst att stoppa i sig av de goda gubbarna:)



Tror alla blir lite sega i hjärnan när värmen är så här. Fast jag gillar när det är varmt och helst när man är ledig.



Det blir en resa?Eftersom du fixar pass.



Vist är det härligt att bara få ärva en P biljett sådant gör en glad:)



Så klart man går ut när folk inte är trevliga. Har lämnat saker på disken och gått några gånger och upplyst kassören om att det är kunden som ska vara i fokus inte denne.



Ha en bra sommar dag nu ska vi ha lill semester ett par dagar på ön:)



Sköt om dig

2009-07-03 @ 07:50:16
URL: http://italien.blogdog.se/blog.php
Postat av: Nellina

Hej Maria!

Jag vet att du tidigare nämnt detta för mig, tyvärr vet jag ej vad som kan vara problemet, det borde vara något lokalt på din dator???

Jag har inte hört det från ngn annan, men jag kan ha fel snälla läsare berätta det i såfall för mig.

Kram Nellina

2009-07-03 @ 09:02:49
URL: http://nellina.blogg.se/
Postat av: Nellina

Hej Italien!

Va bra att det finns fler av den sorten likt mig!!!

Gå bara Gå!!!

Ha en härlig dag själv!

nellina

2009-07-03 @ 09:08:14
URL: http://nellina.blogg.se/
Postat av: skogsnuvan

Vet inte men bilderna syns inte hos mig heller och jag ser bilderna på alla mina bloggvänner. Nåt fel kanske

2009-07-03 @ 12:30:17
URL: http://skogsnuvanbloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0