ICA-Stig i all ära.......

I vår "by" har vi ICA-Ola.
Världens bästa OLA!


Jag lovar att han är den bäste anställde i alla lägen!!
Vad gör honom så speciell?
Han är :

Trevlig!
Rolig!
Kunnig
Ärlig! 
 Charmig!
-där för kunden!
Ja, sådan är "våran" Ola!

Några av er vet att jag bor tillsammans med Svärmor (Nobelprize goes to Nellina!!)

Förhållandet som Ola har till bl a Svärmor är något helt fantastiskt.....

De känner alla(ung som gammal) att dom är unika, bekräftade av just denna kille.

Farmor var i början så säker på att hon var den "ende" hon har en rätt tuff/rå/rak jargong vilket hon trodde var det avgörande för hennes accept hos denne trevlige "yngling/spoling".

Men vad fel hon hade, han behandlar alla lika "mycket" som "sin" kund.

Ola TACK för att du förgyller så mångas tillvaro, du borde få en utmärkelse av ICA.

En riktigt härlig söndag önskar jag er alla Vänner som Ovänner!

Kram Nellina

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blev när du skrev om Ola det är så härligt att höra när något är bra och positivt.



Hoppas han läser din blogg:)



Har du haft en trevlig helg. Det har jag:)



Sköt om dig vännen

2009-07-05 @ 21:42:58
URL: http://italien.blogdog.se/blog.php
Postat av: Bettan-Spättan

Det verkar faktiskt vara genomgående för ICA-handlare.Har genom åren handlat i den butikskedjan,både små och stora affärer och alla ägare har varit lika trevliga. Det gör att man blir köptrogen.

2009-07-05 @ 22:30:52
Postat av: bi

Vi har också en sån där super kille i vår butik

Anders heter han och är rolig,snygg,snäll och hjälpsam

och rar man i sina bästa år cirka 35 år ursöt

kram från molle och bi

2009-07-06 @ 12:39:11
URL: http://blogdog.se/toymolle
Postat av: Ullagulla

oj vad alla byter blogg stup i kvarten..varför?=)



men jag får försöka komma ihåg att titta in här också emellanåt..=)



ha det gott och njut av trevlig personal i er butik!

2009-07-06 @ 19:03:41
URL: http://ballaullabella.blogdog.se
Postat av: Nellina

Hej Ulla-Gulla!

Tack för attt du tittade in,

ha en trevlig kväll!

Kram nellina

2009-07-06 @ 19:14:16
URL: http://nellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0