Dagen ägnades åt KÖK och Sushi!!!



Denna färgställning kallar dom för "Champagne"!!


Svart och Vitt alltid fräsht!!!

Två snygga Gentlemen språkas vid.....
(min bättre hälft den snyggaste,tihi)

Ännu en variant!!!!
Det snurrar rejält i huvet nu, alltså mer än vanligt.....
Tur att vi har 14 dagar på oss.....(minimum)

SUSHI

http://www.hai.se/
Malmös Bästa!!

DAGENS CITAT FRÅN BOKEN:
"ta en paus"
"män beundrar gärna
duktiga kvinnor-
bara de inte är
i samma bransch.
(Sickan Carlsson)

We Can Do It!!

Kvinnor kan!!

En riktigthärlig kväll kära Vänneroch Ovänner!
Kram nellina

Kommentarer
Postat av: Blondinbullar

Gott med sushi! Synd att jag inte kan se bilderna, annars hade jag kanske kunnat ge lite tips och smakråd gällande kök... där måste man välja noggrant då man ska leva med inredningen så länge... Sov så sött! Kram

2009-07-09 @ 23:21:53
Postat av: maria pr.

Hej!

Har suttit och läst din blogg en lång stund och vill bara säga att jag tycker att du har väldigt många roliga och bra bilder och tänkbara ord.

2009-07-10 @ 00:04:59
URL: http://mariapr.blogg.se/
Postat av: Blondinbullar

Hallå hallå! :)Nu har jag ändrat färg på bloggen.

Kram och trevlig helg!

2009-07-10 @ 13:21:35
Postat av: bi

Oj vilken fin blogg du har fixat ihop,grattis jättekul att både läsa och kika lite i.Jo tack nu är det okej, man är skild,singel och matte på en gång hihi men nu mår jag äntligen bra igen.Dom sista veckorna har varit fruktansvärda att inte veta var man skall sova eller bo!!!Nu är äntligen allt fixat efter allt strul. kramisar bi

2009-07-24 @ 20:37:53
URL: http://blogdog.se/toymolle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0